Valborgsfirande med mr. Potato

I går var det ju valborg och vi firade det med Rome säsong 2 maraton till klockan fyra på natten medan vi proppade oss fulla med fett och socker. Äntligen hittat en ätbar chipssort, det är en billig kopia på Pringels och heter "Mr. Potato" och Oscars lycka är obeskrivlig.

På söndag  åker vi till Córdoba, om jag inte redan skrivit det. Vi blir borta i ca två veckor, antagligen lite mindre. Efter det är det inte så många veckor kvar tills vi åker hem vilket känns både kul och ledsamt. Jag saknar ju mina vänner men jag vill inte åka hem, det här halvåret har gått så snabbt och det känns som att vi inte hunnit med hälften av det jag vill men det är ju en bra anledning att åka hit igen!

Det tråkiga med att resa i väg nu (förutom den 17-18 timmar långa bussresan till Córdoba) är att jag missar dansen! Det är så kul! Som tidigare nämnt kan jag inte påstå att jag är någon vidare naturbegåvning men vår instruktör är lyckligvis en sån som inte tar sig och sin konst på för stort allvar, så han skrattar mest när vi ser knäppa ut och när vi svänger på höfterna likt en rysk armé på frammarsch säger han utan att blinka att det var den sexigaste samban han någonsin sett. Det är så det ska vara tycker jag! Man ska inte vara rädd för att göra fel och lära sig.

Vi ska snart äta lunch hos Glinka, sen blir det nog måla för min del eftersom jag bara har i dag och i morgon på mig. Usch. Ge mig ett trollspö.

Chau!

Kommentarer
Postat av: Moster

Ellen och Oscar ta vara på den tid ni har kvar och NJUT i fulla drag av era upplevelser. Tänk, vad många som skulle vilja vara i era kläder. Trots att bussresan är lång och seg tror jag att ni stannar säkert efter vägen också

Kramar till er

2009-05-02 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0