Framme!

Nu ar vi antligen framme i Cordoba. Bussresan var hemsk och i nagon panikslagen halvtimme trodde jag att nagon snott mina glasogon medan jag sov. Nu har vi efter misslyckad berakning (mitt fel!!) ca 5 kg pizzaklumpar att satta i oss under de har tre dagarna intryckt i den gemensamma kylen. Vi haller pa att fraga ut hostelvardarna pa information, och jag har forsokt na min gamla kompis som pluggar har men han verkar inte ga att fa tag i. Jag panikskrev ett inlagg pa facebook om att vi skulle komma i gar eftersom jag glomde bort det, och jag har inget nummer! Men men, far vi inte tag i varann innan onsdag (for sannolikheten att stota pa varann har ar nog ratt liten, det ar en stor stad) sa kommer vi antagligen tillbaka nagon dag pa vagen tillbaka.

Nu misstanker jag att sura hostelgaster star och stampar i vantan pa en dator.

Vi hors sen! Kram!


Kommentarer
Postat av: ewa

Det låter verkligen som jobbig bussresa men hoppas ni får se mycket. Då är ju resan mödan värd !



Jag har pratat med Annika o Mackans mobilnr är (9) 35 44 44 24 09.



Nu visar det sig att han bor i en by utanför Cordoba ca 10 mil, så det kanske inte är så självklart att träffa honom. Gör ett försök, kan kanske vara kul att åka till en by utan större faciliteter !!! Mackan går i skolan fram till kl 14 varje dag.



Puss o kram till er båda



2009-05-05 @ 09:01:59
Postat av: ewa

glömde Mackans email som han läser av varje dag enligt pappa Henrik:



appel[email protected].



2009-05-05 @ 09:03:39
Postat av: ewa

[email protected]

2009-05-05 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0