En död studentstad?

I gar gick jag och Oscar ut och at pa ett stalle med livemusik. Bortsett fran att i gar var den enda dagen utan sa var det trevligt. Vi gick vidare for att leta efter nagon trevlig bar eftersom alla pratar om det fantastiska utelivet. Dessvarre ar staden lika dod pa mandag-tisdag som den verkar vara levande pa helgen. Vi gav upp och gick hem och sov igen de timmarna som den hemska bussen stal fran oss.

I dag lunchade vi med tva goteborska tjejer och en kille fran Alabama, pa en arabisk resturang. De hade falafel och det var himlen! Tjejerna aker i kvall vilket ar synd, de ar sjukt roliga. Just nu har vi varit och postat mina arbetsprover och DHL var inte sa jakla smidigt som det verkade, sa vi valde argentinas egna i stallet. Vi far hala tummarna for att det funkar.

Just nu spelar vi kort med killen fran Alabama och sen ar det gratis tangolektioner pa hosteltaket. Jag ar inte jattesugen med tanke pa att vi redag tagit ett par lektioner i Montevideo men Thomas (som Alabamakillen heter) ville garna och vi har inget battre for oss en dod tisdag som denna.

I morgon ska vi utanfor stan och rida! Mer om det sen. Nu sitter en israelisk datorfascist och flasar mig i nacken. Hon lyckas alltid komma in tre minuter efter att jag satt mig och slagit pa internet.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0