Gula löv på träden

Nu börjar det bli höst här. Jättetråkigt! Löven har börjat bli gula på trädet utanför vår balkong. Det har varit jättevarma dagar den senaste veckan, som svensk högsommar, men nu börjar det bli kallt! Nästan så att jag skulle behövt en jacka idag. Usch!

Vi har precis kommit hem från att ha ätit frukost (ja, faktiskt, vid tre på eftermiddagen) på Mercado del Puerto och jag tror knappast att jag behöver äta mer idag. De har en chokladefterätt som heter Manolito och är en riktig bomb, jag åt en halva för mycket och trodde jag skulle spricka på mitten när vi gick till bussen. Det blev nog sista besöket där för i år i alla fall... Tyvärr är det så sjukt dyrt eftersom det är så turistigt, men ahh vad goda deras grillade grönsaker är...

Cathrine har också letat upp en dansstudio! Som bara ligger två kvarter från vår lägenhet... Varför ska allt vara så svårt att hitta? Jag som letat och letat och letat sen vi kom hit ungefär. Hade varit grymt om jag hittade det direkt, om det nu är nåt att hänga i granen vill säga.

Tillbaka till målandet och det begynnande ryggskottet.

Chau!

Kommentarer
Postat av: Anonym



fasiken va ouppdaterat det var här då! fler blogginlägg åt folket (mig!)!

2009-04-20 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0